Diensten/ Prijzen

Diensten

  • E-mailbeheer: Het lezen en beantwoorden van e-mails. Het opschonen van de e-mailboxen.
  • Agendabeheer: Het inplannen van afspraken. Het regelen van, indien nodig, een vergader locatie.
  • Telefoonservice.
  • Notuleren: Het aanwezig zijn bij de vergadering en notulen maken en uitwerken. Maar ook het uitwerken van opgenomen vergaderingen behoort tot de mogelijkheden.
  • Tekstverwerking: Brieven maken. Het verwerken van bestanden in de door de klant aangegeven systemen.
  • Data Entry.
  • Het bijhouden van het klantenbestand.
  • Het bijhouden van de urenregistratie.
  • Het redigeren van documenten. Dit kan van brieven en kleine stukken tekst tot het redigeren van rapporten.
  • Het bijhouden en reageren op social media.
  • Het verrichten van de financiële administratie. Het verwerken van de inkoop- en verkoopgegevens. De btw-aangifte. De jaarrekening opmaken. De facturatie bijhouden.

Dit is slechts een deel van de mogelijkheden.
Ook losse kleinere opdrachten behoren tot de mogelijkheden. Denk hierbij aan eenmalig een Excel sheet met gegevens die moet worden opgemaakt, etc.

Het is ook mogelijk een pakket aan diensten aan te vragen. Dit is al mogelijk vanaf slechts enkele uren per week.

Voor een aanvraag van diensten kan er contact worden opgenomen via
e-mail:

infoabt26@gmail.com
Tel: 06-22808591


Prijzen

Financiële administratie

 Pakket 1 €60 per maand

Inboeken verkoopfacturen

Inboeken inkoopfacturen

Btw- aangifte

Maandelijks overzicht financiën onderneming

Pakket 2 €80 per maand

Inboeken verkoopfacturen

Inboeken inkoopfacturen

Btw- aangifte

Maandelijks overzicht financiën onderneming

Opstellen en versturen verkoopfacturen

Pakket 3 €120 per maand

Inboeken verkoopfacturen

Inboeken inkoopfacturen

Btw- aangifte

Maandelijks overzicht financiën onderneming

Opstellen en versturen verkoopfacturen

Volledige crediteuren beheer

Volledige debiteuren beheer

Tijdregistratie

Maandelijks overzicht belangrijke mededelingen van o. a. de         

 belastingdienst voor de onderneming

 IB- aangifte  

 Pakket 4 €80 per maand

Alles uit pakket 1 + salarisstroken voor 10 medewerkers

Pakket 5 €100 per maand

Alles uit pakket 2 + salarisstroken voor 10 medewerkers

Pakket 6 €140 per maand

Alles uit pakket 3 + salarisstroken voor 10 medewerkers

** Boven de 10 medewerkers €12 per extra medewerker bijgerekend

Secretariële ondersteuning

Agendabeheer, emailbeheer, digitale archivering

Pakket 7:

8 uur in de maand, 2 uur in de week voor € 42 per uur

Pakket 8:

16 uur in de maand, 4 uur in de week voor € 41 per uur

Pakket 9:

24 uur in de maand, 6 uur in de week voor € 40 per uur

Combinatie Secretariële ondersteuning/ financiële ondersteuning

Pakket 10:

8 uur in de maand, 2 uur in de week secretariële ondersteuning in combinatie met pakket 1 voor € 350 per maand

Pakket 11:

16 uur in de maand, 4 uur in de week secretariële ondersteuning in combinatie met pakket 1 voor € 240 per maand

Pakket 12:

24 uur in de maand, 6 uur in de week in combinatie met pakket 1 voor € 960 per maand

Pakket 13:

8 uur in de maand, 2 uur in de week secretariële ondersteuning in combinatie met pakket 2 voor € 370 per maand

Pakket 14:

16 uur in de maand, 4 uur in de week secretariële ondersteuning in combinatie met pakket 2 voor € 260 per maand

Pakket 15:

24 uur in de maand, 6 uur in de week in combinatie met pakket 2 voor € 980 per maand

Combinatie Secretariële ondersteuning/ financiële ondersteuning

Pakket 16:

8 uur in de maand, 2 uur in de week secretariële ondersteuning in combinatie met pakket 3 voor € 390 per maand

Pakket 17:

16 uur in de maand, 4 uur in de week secretariële ondersteuning in combinatie met pakket 3 voor € 280 per maand

Pakket 18:

24 uur in de maand, 6 uur in de week in combinatie met pakket 3 voor € 1000 per maand


Gunstig voor kleine en grote ondernemers.